GY.I.K.

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja ki munkanapon, reggel 8 és 17 óra között.
Csomagok házhoz szállítási díja Magyarországon belülre:
10.000 Ft alatt: 1.500 HUF
15.000 Ft felett INGYENES!!!
* A feltüntetett ár tartalmazza az ÁFÁ-t!
Fizetni a csomag átvételekor kell a GLS futárjának készpénzzel.
Amennyiben egy karóránál 0 ft-os árat talál, kérjük az ár felől érdeklődjön emailben az info@oraker.hu címen, vagy a 20 / 239-2000-es telefonszámon! Nulla forintos karóra rendeléseket automatikusan töröljük!

Az általunk forgalmazott karórákra hivatalos kereskedői státusszal rendelkezünk.

Minden karóra,ami megtalálható az Oraker.hu weboldalunkon, ÚJ ÓRA.

MINDEN KARÓRÁT HÁZHOZSZÁLLÍTUNK!!!

A jótállás érvényesítésének helye: Strassz kft 7623 Pécs Bajcsy Zs u 5

Jótálás Ideje: 12 vagy 24 hónap.

A vásárló jótállási igényeit a jótállási jeggyel érvényesítheti.
Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni.
A jótállási igény csak érvényes és pontosan kitöltött jótállási jegy és számla együttes bemutatásával érvényesíthető. A jótállási jegy hamisítása, vagy abban valótlan adatok feltüntetése jogi következményekkel és a jótállás megszűnésével jár
Nem érvényes a jótállás, ha a kereskedő neve, címe, az óra típusa vagy az eladás dátuma nem szerepel a jótállási jegyen.
A fogyasztó a kijavítási igényét a forgalmazónál, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnálközvetlenül is érvényesítheti.
A szervizbe való továbbítás költségei a fogyasztót terhelik. A postai úton továbbított óra esetében a javításiidő a továbbítás idejével meghosszabbítható.
A vásárló által szervizelés céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termékvisszaszállításáról pedig a kereskedő vagy a szerviz köteles gondoskodni.
A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint a mindennapi használatból adódó karcolásokra, továbbá mechanikus sérülésekből illetve a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra.

Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30) GKMrendeletben, valamint a Ptk 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk 248§ szerinti jogok illetik meg.A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 30 napon belül avásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken;

A jótállásra kötelezett a vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a vásárlónak köteles átadni. Ha a kötelezett a vásárló igényének teljesíthetőségéről a bejelentés időpontjában nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.

- ha a termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül (az elem hibáját kivéve) meghibásodott, a vásárló kívánságára azt a kereskedőnek azonos típusú új termékre kell kicserélnie, ha erre nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy értékegyeztetéssel más típusú termékre kell kicserélni.

A jótállásra kötelezett csak akkor mentesül felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után
keletkezett pl: rendeltetésellenes használat, erőszakos külső behatás, átalakítás, elemi kár, stb. következtében. Ha
a hiba jellege, vagy annak javítása tekintetében vita merül fel, a vásárló szakvéleményt kérhet az erre feljogosított
minőségvizsgáló szervtől.

További vita esetén a vásárló a helyi Békéltető testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat.